Hercules AinW

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 12:46:16 MET DST

Hi
Wlasnie odebralem pudelko z Herkulesem
testy beda dopiero wieczorkiem w domu :(

Ale mam pytanko - skoro R7500 na tej karcie
ma ciut okrojony rdzen i pamiec w stosunku
do pelnego 7500
z jaka karta GF mozna porownac jej wydajnosc
w 3D z GF2MX 200 czy 400 ?

Ja nie jestem specjalnym zapalencem giercowym
kupilem ja glownie ze wzgledu na jakosc obrazu
i amatorskiego przechwytywania video no i tuner
ale chcialbym wiedziec do jakiej GF mozna ja w przyblizeniu porownac

Pozdrawiam
Waldeusz