barracuda iv

Autor: Max Eden (Maxeden_at_wp.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 11:04:54 MET DST

witam,
mam Barracuda IV 40 GB i taki problem:
- po kilkunastu minutach pracy dysk robi się bardzo ciepły - czy to jest
normalne ?
- po wielu próbach udało mi się zainstalować system i wszystkie sterowniki,
wśród programów zainstalowałem Nero i poustawiałem wszystko jak się należy,
ale dziwi mnie fakt, że na 24x Teacu płytkę 700 MB wypala w 20 minut. Czy
może tu być wina dysku ? (na poprzednim dysku - Maxtor 40 gb - 5200 obr. -
taką płytkę nagrywał w 7 minut.)

z góry dzięki za odpowiedź

pozdrawiam
jacekm