win98 a GeForce (dokładniej dwa monitory)????

Autor: boni & klajd (boni.end.klajd_at_wp.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 10:08:30 MET DST

mam problem. może trochę lamerski ale nie mogłem dojść czemu tak jest.

po zainstalowaniu sterowników nvidii mam możliwość przełączenia widoku na
dwa monitory (w moim przypadku jest to monitor i telewizor). z włączeniem
nie mam problemu ale jak chcę oglądać film na pełnym ekranie (telewizora) to
nie chce się zmaksymalizować. maksyamlizuje się na ekranie monitora i nie
chce się dać przenieść.
w WinXP nie mam tego problemu ponieważ w prosty sposób da się tam wyłączyć
monitor - najpierw rozciągam ekran na dwa monitory, potem monitor drugi
włączam jako główny a nastepnie "odhaczam" opcję powiększenia pulpitu na dwa
monitory na pierwszym. w ten sposób wszystko jest ok i oglądam filmy na
telewizorze - ale jak to zrobić w Win98???
opcja włączenia telewizora jako monitor głómy nie działa, dlaczego? jak to
zmienić? próbowałem z dwoma wersjami sterowników i nic...

z góry dziękuję za pomoc