Re: zakup nagrywarki

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 08:40:26 MET DST

W sumie Teac 24X bedzie doskonalym wyborem tylko .... Model 40X sporo
unowczesniony jest niewiele drozszy w stosunku do 24X wiec ja bym sie nie
zastanawial. uzytkowalem oba modele i musze posiwedziec ze oba daja rownie
wysoki konfort pracy ze wskazaniem na 40. Zreszto przecztytaj sobie recenzje
obu modeli na www.cdrinfo.pl i dokonaj wyboru

pozdrowienia

Co do zakupu to najtaniej bylo by ja kupic w Action :))