Odp: bios update gigabyte 7vtxe+ !!!pilne!!!

Autor: kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 07:33:37 MET DST

> Ciekawe czy mu sie udało.. :)

zadzialalo, ale haslo serwisowe, podane przez kolege z newsgrupy o konsolach
zaq co jestem mu bardzo wdzieczny, haslo to AWARD_S

bateria i clear cmos to dwie sprawy, ktore wyprubowalem zanim napisalem cos
na grupe :( sprawa jest o tyle ciezka, ze wyglada to na defaultowo
zabezpieczony haslem bios, tak jakby ktos ustawil haslo i zgral bios na
dysk, a potem umiescil go na stronie.