Re: Play TV Pro Stereo NICAM RC FM PL - pytania?

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 00:00:50 MET DST

Użytkownik <mach11_at_wp.pl> przeslal takie znaki :

> Witam
>
> Zamierzam kupić kartę tv Play TV Pro Stereo NICAM RC FM PL,
> Czy ktoś posiada tą kartę telewizyjną?

takie ze trzaski na nicam wystepowaly oraz oryginaly soft (toporne gowno jak
u innych) sam NIE przelacza nicam. stereo/ mono.
albo szum lub stereo. Aver z nicam sam przelacza (soft) - tez trzaski.
Ogolnie nie widzialem ze 100% samodzielnym nicam karty
w mjm.com.pl zamowilem modul. zobaczymy.

> Czy oprócz stereo NICAM obsługuje też A2?

nie !

> Czy FM jest w stereo bo słyszałem, że jest z tym problem.

nie udalo mi sie wlaczyc( soft od producenta win98 czy 2000= mono) moze cos
ja roblem zle (ale watpie)