pytanko

Autor: zByCzEk (korytz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 21:51:21 MET DST

witam was dobrzy ludzie
Mam problem z dokumentami worda. A wygląda to tak że jak chce otworzyć
dokument zapisany np. w moje dokumenty to wyskakuje napis "z tym
plikiem nie skojarzono programu wykonującego tę czynność. W celu
utworzenia skojarzenia w folderze Mój komputer kliknij menu widok a
następnie kliknij polecenie Opcje folderów". W opcjach tych mam typ
plików doc dodam że w Moich dokumentach widzę ikonę że to jest
dokument worda ale nie mogę go otworzyć dopiero jak uruchomię Worda i
kliknę na otwórz dopiero wtedy mogę go otworzyć.
Czy jest na to jakaś dobra rada.
PS. Dodam że mam to samo z Excelem.
pozdrawiam
zbyszek