Re: dysk IBM i gwarancja

Autor: RB (iemand_at_pandora.be)
Data: Sun 12 May 2002 - 17:27:14 MET DST

>wsystko fajnie
tylko nie dziala dla Polski ...

??? :-((
Na poprzednim linku sa pdf rowniez po polsku poczytaj co tam pisza. Trudno
mi uwierzyc, ze to nie dziala W Polsce. Przeciez macie oficjalne
przedstawicielstwo IBM.
W najgorszym wypadku podejmij bezposredni kontakt z IBM. Jezeli dysk ma trzy
lata fabrycznej gwarancji to "pan" sklepikarz moze sie ugryzc. Mialem u
siebie podobny przypadek. Gamon ze sklepu po drugiej niby naprawie orzekl,
ze mam tylko 6 miesiecy gwarancji. Wiecej do niego nie poszedlem. Ostatnim
razem zalatwilem gwarancje bezposrednio u IBM i okazalo sie ze moja
gwarancja leci dalej.