Re: Padl Soltek, ktos pomoze ?

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 16:14:47 MET DST

> Wielkie dzieki za odpowiedz, ten temat juz przerabialem, zasilacz daje
sie
> właczyc (u mnie jest to kabelek szary) ale plyta dalej nie wstaje, kreci
sie
> wentylator w zasilaczui i dyski oczywiscie, pozostale elementy wiatraki,
> diody dalej martwe.
Hmmm ponizsze objawy:
"zalączaniem kompa raz na jakis czas nie dalo sie go wlaczyc, ale reset
biosu
powodowal normalna prace, do czasu"
wskazywalyby jednak na to ze zasilacz jest za slaby lub walniety
(szczegolnie ten ponowny reset o tym mowi). Sprawdzales z innym zasilaczem?
Czy sprawdzales w obciazonym zasilaczu poszczegolne napiecia? Moze jednak
ktore jest nieprawidlowe?
Simon