Re: Próba włamania, co zrobic ?

Autor: Utimetic (utimetic_at_go2.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 15:18:06 MET DST

Użytkownik "bias" <bias_at_NOGAokoPSAclubbing.pl> napisał w wiadomości
> ROTFL
 nie smiej sie :) sprobuj mu odpowiedziec...
moze ja sprobuje ;)))

Co zrobic kiedy wykryje probe wlamania, np poprzez
skanowanie portow czy przez jakas dziurke ?
Czy taka probe wlamania mozna gdzies zglosic ?
Co zrobic kiedy ktos sie wlamie ?
mrygalo ::)))
Jakby nie bylo to jest przestepstwo.
Jasne jest ze nie polece na policje, kiedy ktos przeskanuje mi porty.