Re: Samsung 757DFX_ gdziez ta biel?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 13:56:20 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> za 970 zl nie kupie Iiyamy czy Soniaka
> to juz raczej wyzsza polka _ Soniak E230 to 1300zl ( pewnie CTX troche
> tanszy)
>
> ja rozumiem ze roznica w odwzorowaniu kolorow moze byc, ale qrcze zeby az
> takie badziewie
>
> jeszcze bralem pod uwage Flatrona 795+ tylko ze to.....eeeeeLG ;)
>
> no trudno sie mowi__jestem ciekaw jedynie czy 755DFX tez ma takie problemy
> "biela"
>
> Pozdrawiam
> Blesso
> PS
> [...]

od ok. roku mam 755 DFX i obraz jest super, jestem bardzo zadowlony. Nie
widzialem osobiscie obrazu w 757DFX, ale moj znajomy taki posiada i tez jest
bardzo zadowlony, z tego co wiem funkcji podwyzszonego kontrastu w ogole
nie uzywa. Moze to tylko problem tego jednego egzemplarza. Sprawdzales w
sklepie przed zakupem?. Samsung robi obecnie bardzo dobre monitory, ale
trzeba uczciwie przyznac , ze w porownaniu z innymi firmami rozrzut jakosci
poszczegolnych egzemplarzy jest dosc spory.

Robert P.