Re: XP1600+ ->1800+

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 12:48:52 MET DST

Użytkownik "tom" napisał:
| - i jeszcze jedna sprawa - ten artykul i moja skromna
| proba pokazuja drzemiace w XP mozliwosci
mozliwosci 'drzemiace' w procesorach to pokazuja testy z chlodzeniem
cieklym azotem, ekstremalne overclockingi, a nie podniesienie fsb o niecale
10%... (133->146 jak piszesz w pierwszym poscie)

imho nie ma sie czym ekscytowac... no, chyba ze to Twoja pierwsza udana
proba... jezeli tak, to gratuluje. ale zrob sobie test: niech ktos raz
usadzi Cie przed Twoim podkreconym sprzetem, raz przed niepodkreconym, zrob
to, co robisz zazwyczaj, bez testow 'liczbowych' i powiedz, czy czujesz
roznice...

--
[ pozdrawia pE. ]
mugole wszystkich krajow...