Re: ECS K7s5a :-(((

Autor: Przemek (przemek_at_w.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 09:13:56 MET DST

| Jezeli chodzi o temperature,
| procek ma 55 C
| chipset ma 37 C
|
| przykladowe napiecia z biosu to:
| 3.3 to 3.15
| 5 to 4.78
| 12 to 12.35
|
| a dysk seagate 40gb 5400
|
| a wina windowsa to nie jest bo na 98 tez kiedys zaobserwowalem podobne
| obiawy

Mam identico konfig tylko dysk fujitsu i ta temp w biosie to cpu 53 chipset
32
a mam wersje bez lana i tak miałem kiedyś ptoblemy taśmie miałem taką ze
chwilami zwierały sie 2 kabelki i sie wieszał nie uruchamiał itp. a ECS
kupie jak tylko bede wymiemiał płyte bo pomimo problemów posiedziałem2-3 dni
skonfigurowałem i wszystko działa pieknie i nie narzekam.