Re: Obudowa AT, płyta główna ATX

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 01:16:17 MET DST

"Michał M." <m___michal_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:abk4ai$sr3$1_at_news.onet.pl):

> A ile taka blacha kosztuje?
Pewnie grosze, ale trudno dostac. Popros w jakims sklepie komputerowym,
zazwyczaj zostaja jakies z montazu.

> Na 100%?
Nie, wieksze szanse w nowszych. Poza tym to obudowy ATX sa uniwersalne,
do AT rzedko kiedy wejdzie plyta ATX.

> Tzn. raczej niechodziło mi o to, żeby dawać taki od światła tylko
> o to czy on musi tylko zwierać czy może zwierać określonym oporem
R=0 (zwarcie), dowolny przelacznik astabilny.

> Niestać mnie na razie na ładną i dużą obudowę ATX. Nie chce
> kupować małej i brzydkiej.
Zrob sobie na razie w pudelku od pizzy, albo z pianki i odkladaj
banknoty...
Pozdrawiam
Egghead

--