Re: >>> Wybor Plyty Glownej <<<

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 17:36:33 MET DST

"Michal Wozniak" <nospam_mwozniak_at_xlcomp.com> wrote in message
> [...]
Gigabyte

> [...]
> jesli idzie o plyty to chyba przyznasz, ze zadna z wymienionych nie jest
> zlym
> wyborem (sa dwa modele Epoxa), a kilkuprocentowe roznice w benchmarkach
> sa widoczne jedynie na papierze (czy monitorze), a co do Asusa zdania nie
> zmienie bo juz raz na nim sporo stracilem, niemniej to bardzo fajne plyty
> jak
> ktos ma mnostwo pieniedzy, czemu nie... ;)
>
> pozdrawiam
> Michal
>
> Oczywiscie masz racje , roznica moze byc tylko w stabilnosci , ale
wracajac do roznic miedzy kt266a ,kt333 i kt400 ,to roznice miedzy kt333 a
kt400 sa jeszcze mniejsze(niz miedzy kt266a a kt333 . Jezeli chodzi o ddr
400 to tylko samsung stara sie jak najszybciej je wypuscic ,inne firmy graja
ma czas jak to zwykle bywa w tej btanzy .
Arek
P.S ja tez mam Asusa , i jak bede znowu kupowal plyte to tez go kupie :)