Re: dysk 40GB do plyty Pentium1 (TX)

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 01:04:55 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Nie udało mi się nigdy uzyskać pełnej pojemności, nawet za pomocą
> EZ-BIOSa, na dysku pracującym jako dysk systemowy.

Własnie się bawię: zainstalowałem EZ-BIOSa, dopiero po tym wrzuciłem
zworkę ograniczającą - jakoś działa, ale mam "!" przy "Pierwszy
kontroler..." ;-(
Pewno to znowu wina mojej "ślepoty": tym razem nie widzę odpowiedniego
przełączacza UDMA - znalazłem tylko www.maxtpr.com/[...]/100updt.exe
ale ten napisał mi, że mój dysj jest (jeszcze?) nie obsługiwany ;-(((

> http://www.maxtor.com/products/DiamondMax/diamondmaxPlus/QuickSpecs/42093.htm
> Już widzisz? :))

Przed chwią ściągnąłem PDFa i zobaczyłem ;-)

> Dysk 7200 w kieszeni to zły pomysł. Taki sam dysk wkręcony normalnie
> do obudowy jest ledwo letni.

Też tak zaczynam myśleć ;-(
(Ale jeszcze sprawdzę, co pomoże kieszeń z COOLERem...)

P.S. Kolejna sprawa mnie zastanowiła: w PDFie pisze, że mam podłączyć
dysk nawet do UDMA/33, taśmą 80 8-|

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|