Re: jaka płyta?

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 13:21:59 MET DST

"@r2r" <artur_at_usun-to.symboliczna.net> wrote in message

> ok tez w sumie jestem za Gigabyte ale coś na fotce widze, że w dosyć
> "niebezpiecznej" odległości jest kilka kondensatorów w pobliżu gnaizda
> procesora... Móglby ktoś na ten temat sie wypowiedzieć? Mam dosyć spory
> radiator ;) - w solteku sie mieści.
>
> Pozdrawiam!
Poczytaj sobie info tutaj (najnowsze testy 18 plyt na kt333) , jest tez
wszystko o problenach z kartami graficznymi , i plytami ktore maja z tym
problem .Ja osobiscie polecal bym jeszcze Asusa , chociaz Gogabyte wygral
ten test , ale liczy sie stabilnosc a nie 20 punktow w 3dmarku .
http://www.tomshardware.com/mainboard/02q2/020509/index.html

Arek .