Re: Wykorzystaj moc Pentium/K6/C3/Celerona/Durona/Athlona/P4

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 13:24:36 MET DST

> Zapraszam wszystkich do korzystania z wygaszacza/agenta UD biorącego
udział
> w przeliczaniu konformacji białek,które mogą być wykorzystane w produkcji
> nowych preparatów onkologicznych.Programik jest
> bezinwazyjny,bezproblemowy.Ja mam włączonego kompa cały dzień i średnie
> zużycie mocy to 35%. Dołącz przy okazji do Poland Team (jesteśmy w
pierwszej
> dziesiątce).

Wykorzystanie mpocy procka zalezy od tego co robisz na kompie w danej
chwili.
Wacha sie od owych 35% do 99%.
Projekt bardzo fajny - mam swoje powody by uczestniczyc ale wole byc we
wlasnym teamie niz byc kropla w mozu wiekszej rupy.

Pozdro

--
GeForce4 alias Cobra alias DalejLama
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD