Re: Wykorzystaj moc Pentium/K6/C3/Celerona/Durona/Athlona/P4

Autor: Arkadiusz Simkowski (arkadiusz.simkowski_at_dolsat.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 12:16:56 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz Simkowski" <arkadiusz.simkowski_at_dolsat.pl> napisał w
wiadomości news:abiqr9$qvo$2_at_news.gazeta.pl...

> Zapraszam wszystkich do korzystania z wygaszacza/agenta UD biorącego
udział
> w przeliczaniu konformacji białek,które mogą być wykorzystane w produkcji
> nowych preparatów onkologicznych.Programik jest
> bezinwazyjny,bezproblemowy.Ja mam włączonego kompa cały dzień i średnie
> zużycie mocy to 35%. Dołącz przy okazji do Poland Team (jesteśmy w
pierwszej
> dziesiątce).

Support and Contact Information
The following URL provides links to all UD online support resources:

http://members.ud.com/support/index.htm

Corporate Headquarters
United Devices, Inc.
12675 Research Blvd