Re: scalak

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 10:45:06 MET DST

Użytkownik Patryk Rosiński <rossman_at_idea.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abij8e$dd5$1_at_news.tpi.pl...

> Dobra, bez bicia ;) ale dowiedzialem sie ze strony ktora podal mi Przemek
ze
> ten scalak to:
> Four-Channel Bridge (BTL) Driver
> wiec do wysuwania tacki chyba za duzo nie ma.
> pozdr
>
> --
> Patryk Rosiński
> rossman_at_idea.net.pl

Przyjrzyj sie dokladnie przykladowej aplikacji .Ten scalak prawdopodobnie
steruje takze cewkami lasera i silnikiem przesuwu ( pisze prawdopodobnie bo
nie wiem jak jest w twoim cd , ale producent raczej nie pozwolilby sobie na
"marnotrastwo " wykorzystujac tylko 1 /4 ukladu).
Inna sprawa ze nie wiesz czy pad ukladu spowodowal si "samoistnie" czy przez
np zwarcie na wyjsciu.
Sproboj zapytac na pl.misc.elektronika moze tam ktos bedzie znal jakis
zamiennik.
pozdrowienia