Re: GF3 czy R8500 na D700

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 00:31:41 MET DST

> ale w grach nie liczy sie proc a grafika , Xbox ma w sobie Celeona 700

po 1 - to napisalem co ja bym kupil - wole szybszego procka niz szybsza
grafike - ostatnio malo gram = wcale ;-)
po 2 - to porownanie do konsoli jest troche naciagane - czemu na zwyklym PSX
(pomimo slabych parametrow "proca" i "grafiki") gry sa jakies takie
fajniejsze i w ogole... - a co do tego Celerona to fakt jakbys wrzucil do
kompa z takim procem GF4 Ti4600 to komp przezywalby 2 mlodosc - ale ja za ta
kase wolabym slabsza grafike i mocniejszy proc (ponownie zaznaczam ze to
moje zdanie)

pozdrawiam