Re: Divxi na SBlasterze 32 ISA

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 00:28:24 MET DST

piotrtal wrote:

> w takim razie jak zmienic to, zeby puszczaly na SB16? wydawało mi się,
> że jeżlei ustawię we włąściowościach multimedia na SB16 Out/In to
> wtedy powinno być OK.
> nie jest tak?

Nie za bardzo: wszystko zależy jak dany program odgrywa muzykę:
 - czyta co jest ustawione w maperze (czyli we właśniwościach) i tam
wysyła - wtedy nie będzie dobrze ;-(
 - nie sprawdza, co jest ustawione w maperze, tylko mu podsyła muzykę
i "zrób z tym, co trzeba" wtedy wszystko będzie OK ;-)

> ale przecież różnic miedzy programami Vplayer, Subedit, TMplayer i
> inny *player (z małymi wyjątkami) nie ma w wogóle. one wsyzstkie
> korzystają z MediaPlayera.

Nie lubię programować w Windowsie, ale spróbuję:
korzystanie, korzystaniem, ale wszystko zależy JAK - dokładniej
jakiej funkcji użyje programista (jakiego wywoła DLLa) - przykład:
BestPlayer używa do dźwięku WINMM.DLL, a VPlayer wogóle jej nie używa...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|