Odp: Do uzytkownikow notebookow

Autor: Wojciech Wrodarczyk (wwrodarczyk_at_kki.net.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 00:26:03 MET DST

autostart czysty, poza tym udalo mi sie doprowadzic juz dopostaci ze dziala
touch lub mycha, ale touch dzialal kiedys tak jak kolko w myszce, tzn majac
kursor na jakims oknie do przewijania mozna bylo przesuwac palcem po
krawedziach toucha i okno sie przewijalo, dokladnie tak jak kolka w myszy, a
teraz to nie dziala.
\ww

Użytkownik plitkin <plitkin_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abhf1d$2li9$1_at_pingwin.acn.pl...