Re: stacja FDD

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 00:14:26 MET DST

Dlaczego mialby wydawac 60 zl na nowa skoro napisal ze
uzywa dyskietek "od swieta". Ja tez zastanawialem sie nad kupnem
napedu dyskietek jak skladalem serwer do sieci osiedlowej.
Naped dyskietek mial byc uzywany moze z raz do roku w
sytuacjach krytycznego padu systemu. Zdecydowalem jednak
ze naped nie bedzie mi az tak potrzebny, a nawet jesli to
na pewno nie nowy i drogi.
Pozdrawiam
Marcin Tworek