Re: Dysk 7200 vs 5400

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 19:02:57 MET DST

Wojciech Giersz wrote:

> A jesli ktos ma i 5400 i 7200 i powie Ci, ze roznicy w praktyce nie ma
> zadnej, to co wtedy?
> --

Coz - demokracja ;)
Zalezy jakie dyski , etc...

Ja tez mialem i uwazam ze jest znaczna - ale technika idzie do przodu...

Zawsze jak jest mozliwosc najlepiej ocenic samemu..

(w koncu glupie testy cos tam maja wspolnego z rzeczywistoscia....)

U mnie subiektywnie byla duza bardzo roznica...

(w sumie miedzy C300 i PIII 1200 tez mozna rzec ze w pewnych zastosowaniach nie
ma roznicy...;)