Re: wentyl na P4 BOX

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 18:25:25 MET DST

Użytkownik <wozik_at_stone.pl> przeslal takie znaki :

> Hej!
>
> Szukam cichego wentylatora na radiator od boxowanego Pentium 4. Ten,
> który dostałem z procesorem doprowadza mnie hałasem do szewskiej
> pasji.

lol ! obalasz kolejny mit o tym cudaku intela :)
ponoc byl taki cichutki...

podlacz wg schematu z mojej www (ip)
lub przez rezystor np 100ohm z 3W mocy i bedzie ok.

intel ponoc sie nie pali wiec masz pole do manewru za mala kase.

--
[*] Chcesz łatwo zarobić do 550zł i mieć fajne konto ?
[*] Nic prostszego! Wszystko to daje Ci Bank Inteligo!