Re: Re: Dozarzony pecet.

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 14:15:54 MET DST

On Wed, 08 May 2002 11:51:20 GMT, "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl>
wrote:

>Generalnie wszystkie karty na chipach nVidia mają kiepski RAMDAC - czyli
>przy wyższych rozdzielczościach słabą jakość obrazu. Na dobrym monitorze
>(np. Sony klasy F) to od razu widać. Zobacz w archiwum grupy.
Powiedzmy inaczej wielu producentow oszcedza na wszystkim i to co
czasem mozna znalezc za RAMDACem wola o pomste do nieba.
Tylko mi nie pisz, ze karty ELSY daja kiepski obraz, Gainward to tez
niely producent.
Poza tym sa zastosowania, w ktorych wolabym GF niz Radka.

>... właśnie tak się zastanawiam i wydaje mi się, że monitor LCD
>przypięty do DVI (złącze cyfrowe) nie będzie dostawał "gorszego" sygnału
>z RAMDAC. Czyli monitor LCD przyłączony do wyjścia DVI karty z chipen
Bo niby dlaczego? :-) Przeciez to Digital to Analog Converter a skoro
wysylamy sygnal cyfrowy to....

Pozdrawiam
GLide

--