Re: Heat Spreader - nakladka na AMD Athlon/Duron - czy warto?

Autor: JIMMYtm (nospam_at_polbox.com)
Data: Fri 10 May 2002 - 14:17:22 MET DST

Dawno dawno temu, podobno z adresu: <kmodzel_at_box43.pl> doszedl do nas
m_at_il dziwnej tresci:

> Miedziana nakladka na CPU.
> Czy ktos sprawdzal, na ile to poprawia odprowadzanie ciepla w AMDkach?
>
> http://www.pccooler.pl/overclockers/index.html
>
> Pozdrawiam
> FRANC

przy odprowadzaniu ciepla niewiele pomoze, moze 1-2 stopnie choc ja na swym
sprzecie nic takiego nie zauwazylem, ale zato zajebiscie chron rdzen procka,
nie musisz sie martwic ze ukruszysz rdzen

--
Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce
Greetz 4 @ll JIMMYtm