Re: Dysk 7200 vs 5400

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 14:02:53 MET DST

Albert wrote:

> Użytkownik "Wozik" <wozik_at_stone.pl> napisał w wiadomości

> Jak najbardziej - ale to widzą tylko ci którzy mieli dysk 7200 a potem
> przeszli na 5400

100% racji

Roznica kolosalna - wole mniejszy a szybszy ...

Po przesiadce chwilowej z IBM 7200 na Fujdzitsu 5400 roznica byla wieksza
niz wyjecie pol ramu czy wsadzenie proca o polowe wolniejszego...
Wszystko jakos baaaarrrrrdzzzzooooooo dlugo sie ladowalo , startowalo - a
wczesniej tego nie zauwazalem wcale - po powrocie na 7200 wszystko wrocilo
do normy....
(pomimo ze na tamtym wszystko bylo zainstalowane od nowa a poprzedni byl
juz mocno zdefragmentowny....)

Najlepiej jak jest mozliwosc sprawdzic - troche na tym popracowac , troche
na tym...

(a uzywam raczej rozrywkowo kompa = net , office , troszke gier...)

Zreszta watek byl walkowany X razy...... ( a nawet XXX )

Ktos kto ma 5400 powie ci ze nie ma roznicy - ktos kto mial do czynienia z
obuma powie ci ze jest - wnioski wyciagnij sam....