Re: Athlon

Autor: kriana_at_o2.pl
Data: Fri 10 May 2002 - 13:17:45 MET DST

No właśnie, mam podobny problem. Mam classica 550 i chciałbym mocniejszego na
SlotA (chipset Via, płyta Epox 7KXA). Nie wiem, czy można kupić takiego w
Polsce (co najmniej 800MHz) i za ile. Bo rozumiem, że Tbird'y nie chodzą z
chpsetem Via, tylko AMD, prawda? A może warto spróbować podkręcenia? Wiecie
może ile można uzyskać z 550tki i w jaki sposób?
pozdrawiam,

kriana