Athlon upgrade - problem

Autor: kriana_at_o2.pl
Data: Fri 10 May 2002 - 12:46:03 MET DST

Witam,
chciałbym prosić o radę dot. upgrade'u procesora w moim PCcie. Otóż mam Athlona
550MHz z podstawką na SlotA (+ płyta gł. EPOX 7KXA). Chciałem zapytać, czy są
jekieś nowsze procki Athlona z tym slotem, lub inna możliwość, np. przystawka
z SocketA na SlotA. Z tego co mi się wydaje, to nie robią już procków z takim
złączem, ale też nie wiem, na ilu MHz skończyli je robić. Może ktoś wie i może
pomóc.
Z góry dzięki,

kriana