Re: Zwisy

Autor: Lesior (lesiorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 12:32:23 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:
> Hi,

> To, co zawsze: zapuścić na parę godzin MemTest86. To podstawa
> przy jakichkolwiek problemach z komputerem.

Po pierwsze. Zapuszczanie jakiegokolwiek testu nie ma sensu, bo przeciez
to zwisnie po jakims czasie (pare minut).

Pan w serwisie mowi, ze to procek, bo jak sie to usatawi wszystko na FSB
100MHz i dziala dobrze, to znaczy (podobno), ze to procek.

Pozdro
Lesior

+------- http://gitara.iq.pl/lesior/ -------+

+------ lesiorek_at_poczta.onet.pl -------+