Re: kamerka intenetowa

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 12:22:41 MET DST

Kajtek wrote:

> Mam dość stary komputer, ale jestem zainteresowany małymi kamerami do
> videokonferencji.
>
> 1) czy do kamerki internetowej musze mieć kartę TV?

nie

> 2) kamerę podłączam pod USB, można jakoś inaczej?
> 3)w instrukcji od płyty gł. i w biosie jest o funkcji USB, ale nie mam
> żadnych gniazd, to się w sklepie kupuje?:)

Masz pewnie na plycie zlacze (8 pinow) trzeba kupic sledz z usb,
popatrzec, czy zlacza sie zgadzaja i bedzie dzialac. Jak nie tu kupis
USB na karcie PCI

> 6) ile kosztuje taka najlepsza kamera jakość/cena ?

Tania i jedyna ktora mialem w reku to TRUST webcam 300. kosztuje jakies
250 pln i jest ze sluchawka i mikrofonem. w neetmitingu dziala OK.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski