Re: problem z hpt366 w win2k

Autor: xart (xart_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 11:43:48 MET DST

Użytkownik "Jacek B" <cybek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam win2k, Abita BE6-II i musze to sprawdzic, ale na oko juz teraz moge
> powiedziec ze nic takiego nie zauwazylem.
> JB

to masz szczescie, bo gdy ja mialem BE6-II to kompletnie nic nie udalo mi
sie podlaczyc do tego kontrolera - on po prostu nic nie widzial
Z reszta starczy pogrzeba troche na necie i okaze sie ze z HPT 366 naprawde
bylo duzo problemow
jak juz dzialaly to byly przeklamania itd....
Ogolnie ludzie szanujacy swoje dane nie podlaczali dyskow do HPT 366 (IMHO
na BE6-II ten kontroler robi za paprotke a dziala poprawnie u mniej niz 50%
posiadaczy tej plyty)

pozdrawiam
art