Jaka płyta?

Autor: Robi (r.urbanski_at_pilicka.com.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 10:43:13 MET DST

Używałem dotąd ECS K7S5AL v. 3.1, 256 MB DDR Spectec, 1.3 Athlon, Barracuda
IV, TNT2 a to wszystko pod w2000 pl, najnowsze stery i patche. Działało
przez tydzień, aż zaczęło coraz częściej walić niebieskimi ekranami przy
starcie czyli zrzucanie pamięci. Wymieniłem płyte na ECS K7S5A v. 3.1 (bez
lanu) - znowu dwa dni i to samo. Zmieniłem pamięć na SDRAM zwykły - to samo,
zmieniłem zasilacz i pamięć na SDRAM Kingstona - pochodziło tydzień i
wczoraj znowu te same problemy. Domyślam sie że zostało mi zmienić płyte po
raz kolejny bo każda z tych pamięci na innym kompie działa bez zarzutu. Co
myślicie na ten temat? Może jakieś inne sugestie. Lub też jaką płytę
polecacie - musi być super stabilne bo to taki mały serwerek. Mogę wydać
około 500 zł.
Dzięki
Robi

Zaznaczam że już niejeden raz stosowałem tego ECS-a, ale chodziło wszystko
pod w98 i nigdy nie było żadnych problemów.