Re: Asus AV7333 - RAID-Urzadzenia

Autor: MichalM (michal.maciaszek_at_interia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 10:37:19 MET DST

Ja nie podlaczylbym nic do raida.. Raid sluzy do tworzenia macierzy
dyskowych. Wedlug mnie nie sprawdza sie zbytnio jako podlaczenie dla dyskow
itd. Ja u siebie mam podlaczone HDD Primary Master u ciebie bylby ten MAXTOR
pozniej jako Primary Slave CD-ROM TEAC na drugiej tasmie Secondary Master
Nagrywarka Secondary Slave Dysk od czasu do czasu uwazam ze jest to
najlepsza konfiguracja.

pozdr. Raf