Re: CDRW i stare CD plejery

Autor: SirDavid (wytnij-toadamd_at_fastmail.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 10:08:15 MET DST

On Fri, 10 May 2002 09:33:09 +0200, "---|>|---" <no_at_email.available>
wrote:

>oczywiscie wiadomo o co chodzi.... moj cd plejer z 1997 nie czyta cdrw
>
>mam pytanie, czy ktos z grupowiczow rozwiazal ten problem? ale po stronie
>plejera? bo nie mam zamiaru stosowac jakichs super drogich cdrw-audio

Przede wszystkim należy potestować playera z różnymi płytami. Mój
poprzedni, stary player (Sony) czytał wszystkie hi-speed'y a nie
chciał żadnych zwykłych, mój obecny ale też stary (Technics) czyta za
to płyty określonych firm nie zważając na to czy to są hi-speed czy
starsze. Tak że reguły nie ma a w razie czego rozwiązanie może być
jeszcze jedno - można próbować zwiększyć nieco moc lasera
(potencjometrem na głowicy). Ale jak ktoś nie ma wprawy w takich
rzeczach to lepiej niech nic nie rusza bo może rozregulować i w ogóle
nic nie będzie czytać.

Adam.