Re: Jaki komputer na serwer/sdi

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 10 May 2002 - 09:11:04 MET DST

"Rafał" <jmk_at_skrzynka.pl>, wrote in news:abfr0d$h4s$1_at_news.tpi.pl:

> Mam następujące pytanie jaki może być komputer ustawiony jako
> udostępniający połączenie (sdi) chodzi mi o minimalną
> konfiguracje,(jaki ram ,czy ma znaczenie ilość ramu ) wszystkie
> komputery pod win 98se

Zalezy jakisystem chcesz postawic na tym serwerze i czy ma to byc tylko
ruter czy tez ewentualne serwer plikow. Ja na freesco mam P75 z duzo za
duzo ramu bo 32mb. A jak bys chcial kupic wysylkowo to ma mdo sprzedania
serwer co robil u znajomych szczeguly wysylam na priva.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!