K7S5A

Autor: Piter (nochal_at_poczta.fm)
Data: Fri 10 May 2002 - 00:21:46 MET DST

Witam.

Na temat tej płyty było już wiele ...
Moje pytania może są banalne ale ...

1. W jaki sposób sprawdzić wersję płyty?

2. Czy jeśli ma się płytę w wersji 1.0 to czy po załadowaniu nowego biosu
będzie można na nią wsadzić Athlona XP (im większego tym lepiej)?

3. Na płycie przy gnieździe proca mam 2 naklejki z napisem XP - czy to
świadczy o tym, że spokojnie mogę włożyć w nią Athlona XP? Jeśli nie to co
mogą oznaczać?

Pozdrowienia, Piter

P.S. Moje pytania zrodziły się po obejrzeniu pewnej tabelki na stronie
producenta, jednakże nie doszukałem się odpowiedzi na powyższe pytania.