Re: Help - jaki modem ???

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 23:20:26 MET DST

Użytkownik "Dawid Œwitała" <cindy_at_o2.pl> napisał w wiadomoœci
> Użytkownik "Darciu" <dareczek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomoœci
> (do
> Aha,
>
> Mam Omen-a i nie narzekam .. .co prawda słyszałem że były jakieœ wadliwe
> modele ale to chyba był błšd w sztuce :)

Jesli moge sie wtracic - skoro do domu .....
zwroc tez uwage zeby odlaczal linie podczas polaczenia
bo nie wszystkie to robia i czesto zonka wywalala mnie z netu podnoszac
sluchawke

Microcom InPorte Voice tej wady nie ma - w WinXP dziala bezproblemowo
zazwyczaj mam polaczenie na 52-54k wlasnie z niego korzystam

Pozdrawiam
Waldeusz