Re: Komunikat biosu - Unknown flash type

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 22:54:58 MET DST

> Mala prosba o pomoc plytka soyo model bb(BX) zglasza mi problem jak w
> temacie,bios flashowalem po totalnym padzie(zla wersja) i od flashowania
plyta
> owszem wstaje,ale z takim komunikatem,po czym dziala bez zarzutu.
> Jakies wskazowki?
> Z gory(i z dolu) dzieki!

wiesz co - dopiero co kupilem soyo SY -6BE (to samo co twoja tyle ze ATX)
i jest to samo

poczytaj na bios.help.pl

raczej nic zlego z tego nie wynika dla pracy plyty

mozes miec problem z flashowaniem plyty jak ja
bo programik do flashowania wlasnie tez podaje "unknown flash type"
- nie rozpoznaje pamieci FlashEPROM

bawilem sie programikiem uniflash i zaladowalem ten sam bios i efekt jest
taki
ze cos sie zblokowalo i juz wogole nie moge wgrac zadnego biosa do kosci
wiec chyba kupie nowa kosc i jeszcze raz zaprogramuje

Jak mozesz to podaj oznaczenie tego Flasha (pod srebrna naklejka z napisem
Award - oczywiscie jak jest)