Help - jaki modem ???

Autor: Darciu (dareczek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 22:15:04 MET DST

Chcialem sie Was poradzic jaki polecilibyscie mi modem, w miare niedrogi (do
ok.150 PLN, a najlepiej stosunkowo tani) i ewentualne uwagi i problemy. Aha,
pracuje w zasadzie w Win2000 i tu mi zalezy na jego kompatybilnosci i
bezproblemowosci. Myslalem o Pentagramach Omen, Dark albo o Microcomie
InPorte L. Czy moze polecicie cos jeszcze innego ???

Z gory dzieki
Darek