Duży problem z dyskiem - HELP

Autor: MARCiN (marcin_at_pai.com.pl##USUŃ_TO##)
Data: Thu 09 May 2002 - 20:37:21 MET DST

Mam Win XP.
Pożyczyłem kumplowi mój drugi dysk Seagate 6.4 aby przegrał mi jakiś filmy.
Podczas przegrywania za pomocą jakiegoś programu do szybkiego przegrywania
padła chyba tablica alokacji plików FAT 32. Co robić !!! Próbowałem Disk
doctorem ale program mówi że może tylko ustawić scanoanie podczas startu
windowsa wieć sie zgodziłem. Scandisk pracował ponad godzinę wyłączyłem go
dopiero przy 1,6 klastrów ale nic to nie dało.
Pod winowsem commanderem pojemność i wolnego miejsca jest napisana
prawidłowo

HELP CO ROBIĆ

Pozdrowienia

--