Re: Dwa dyski dwa systemy

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 20:19:33 MET DST

Użytkownik "Greg Stepien" <gregvad_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Cze
> Mam dwa dyski fizyczne na jednym Win98 a na drugim WinXP
> Jak spowodowac abym mogl przy starcie wybierac system i dysk
> gdy instalowalem WinXP to drugi dysk musialem odlaczyc bo mi mieszal w
Win98
> i odwrotnie

poszukaj jakiegos boot managera wzglenie podepnij dwa dyski i zrob
uaktualnienie systemu z instalki. Powinien wykryc drugi system i zrobic
odpowiedni loader. Na sztywno ustal litery partycji zeby nie mniec w
przyszlosci problemow z dodatkowymi dyskami/systemami.

--
lobo_at_space.pl
"Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes