Re: coś nie tak z cd

Autor: nuclear2001_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 09 May 2002 - 19:06:17 MET DST

> Jeśli dioda się nie świeci to może być problem z napedem lub podłączeniem.
> Odłącz od napędu taśmę i zostaw zasilanie. Jeżeli dioda nadal się nie świeci
> prawdopodobnie uszkodzony napęd.
tak chyba jest - dioda się nie świeci, a po włożeniu płyty, ta nie kręci się.

i wobec tego pytania:
-czy to jest do naprawienia za pomocą lutownicy?
-czy mogło to powstać podczas lekkiego wstrząsu (komp spadł z 5 cm na dywan(a
raczej został gwałtownie postawiony)) - znosił większe excesy

i druga sprawa, również o cd - mojej koleżance coś się dzieje z napędem cd :
- w dosie zachowuje się tak jakby nie było płyty
-w windowsie po próbie wejścia na cd komp wyświetla krytyczny wyjątek
-jedyną różnicą między jej cd a moin jest to, ze u niej się kręci i świeci ,a u
mnie nie
-błąd powstał po odłączeniu jednego z dysków - po powtórnym włożeniu problem
nie ustąpił