2 kompy do jednego łącza stałego

Autor: Mr. II Bean (kaizers_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 18:45:16 MET DST

Cześć wszystkim

Wkrótce podłączą mnie do sieci
I teraz problem: czy to czym dysponuję (poniżej) wystarczy, aby myśleć o
takim
współdzieleniu uzyskanego łącza stałego na oba kompy w moim domu, aby mnie
unitron (provider) nie nakrył, że w ramach jednego abonamentu po sieci będą
pomykać dwa
kompy? Jeśli tak, to co muszę wiedzieć, co i jak zrobić? Podobno trzeba
przejść z windowsów'98 (które używam) na millenium lub nowsze, żeby się
udało? Może wiecie jak jest naprawdę? Zamierzam używać kompa brata (który
jest lepszy od mojego Celerona 366Mhz) jako "serwera", czyli ilekroć będę
chciał na moim kompie wejść na sieć najpierw włączę komp brata, zaś brat
będzie mógł wejść na sieć bez względu na to, czy mój komp jest on/off.
Help!!!

dysponuję obecnie:
1. switch firmy Planet, model SW-500,
2. kabelek RJ-45, 1,5m (aby podłączyć kartę sieciową do switch'a, nie wiem
czy X czy II),
3. kabel RJ-45, 15m (ten, który obecnie łączy komputer mojego brata z moim
via nasze karty sieciowe, nie wiem czy jest X czy może II),
4. karta sieciowa w moim kompie (na PCI, 10Mbps full duplex),
5. karta sieciowa w kompie brata (na płycie głównej pod AMD Duron 950Mhz),
6. karta sieciowa, którą niedawno kupiłem na allegro (10/100 Mbps, Genius
RTL8139C, na PCI),
7. ściągnąłem z sieci Wingate 4.5.1

Pozdrawiam,

Elessar