Zmieniony mnożnik celerona

Autor: Janek! (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:58:56 MET DST

Witam!

    Siedzę wczorej przed kompem, robie ściągi na maturę, nagle światło
przygasa, i kom się wiesza. Nic. Restartuję. Kątem oka zauważyłem że przy
starcie pokazuje mnożnik 5 x 66Mhz, Jest to Celeron 300A i całe życie miał
mnożnik 4,5. Restartuję szybko żeby sie upenić, nadal jest 5. Po
uruchomieniu Windowsa sprawdzam SiSofSandrą, pokazuje Celeron 333Mhz mnożnik
5x...

Jak to sie mogło stać??? Z tego co wiem jest to niemożliwe aby przestawić
mnożnik Celerona...

Nie powiemżeby mnie to martwiło.... ale dziwna sprawa

Pozdrawiam,
janek!