Re: BIOS

Autor: Janusz (solidkro_at_ks.onet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 15:20:29 MET DST

Problem wziął się w momencie zakupu nowego dysku (40 GB). W Biosie ustawiłem
"autodetect" i komputer długo nie mógł się zdecydować jaki to dysk...
Pomogłem mu naciskając "reset". No to on mi za to pokazał, ze startuje, ze
znalazł procesor (za co mu chwała!) i... to było wszystko na co go stać. Nie
wyłączył się, prąd żarł ale ruszyć dalej nie chciał i tak mu zostało.
Na śmietnik chama?

Jeszcze poszukam tej zworki, o której mówisz.

Pozdrawiam
Janusz