Re: "Głośna" obudowa

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 15:06:50 MET DST

> bomło prawda ;))
> drgania dysku przenosza sie na obudowe poniewaz jest ona w bezposrednim
> styku z dyskiem.

Bomła bomła:) Gosc ma troche racji. Takie rozwiazanie stosuje sie firmowo w
niektorych kompach IBMa (na przyklad serie PC 300). Tylko to nie sa zwykle
podkladki, tylko tak jakby dwie podkladki polaczone gumowa tulejka w ktorej
to tulejce jest dopiero srubka. (cos takiego |=| :)) Tak, ze dysk nie ma
zadnego fizycznego kontaku zadna metalowa czescia z obudowa.

> najlepiej polozyc dysk na gabce na dole obudowy,niestety wtedy trzeba
> bedzie rowniez zapewnic mu jakies tam chlodzenie bo obudowa robi za duzy
> "radiator" w tym przypadku

Mozna i tak. A jesli chodzi o chlodzenie to tez roznie to bywa. Zapraszam do
przeczytania mojego postu z przed parunastu dni odnosnie dyskow pracujacych
w kieszeniach ... Chyba jeszcze jest...
Pozdrawiam!
MA