Re: Zestaw komp. sprzedam tanio

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 14:08:26 MET DST

> Poczytaj dyskusję, jaka się na grupie na ten temat odbyła.
>
> Lepiej jednym postem odpowiedzieć na artykuł NTG niż dopuścić
> do tego, żeby pojawiło się np. 10 odpowiedzi równie NTG.
> Tutaj niestety nie udało się uniknąć jednej bezsensownej
> odpowiedzi...
>
> I tutaj widać, że cancel-bot powinien jednak reagować na
> posty ze słowem "sprzedam" w tytule.

Z calym szacunkiem - cancel-bot jak najbardziej TAK , ale wg. mnie najlepsza
metoda jest ignorowanie postow nie na temat (do czasu uruchomienia
cancel-bota)ew. wyslanie informacji na priva a nie na grupe ... .
Mnie np. duzo bardziej denerwuje kilka odpowiedzi "NTG" na grupe niz sam
post nie na temat . Wielu jest na grupie pseudo "straznikow" ktorzy chca sie
wykazac i odpowiadaja na kazdy post nie na temat -NTG .
Na tym tez warto sie zastanowic ....

Pozdrawiam

S.S